luni, 18 aprilie 2011

Nasol.

Ieri am fost sa chemat sa cant in Caramidari(wow) la 'inaugurarea' (cu mici,bere - 'gagicuta frumoase' - 'frumos da` nu prea') unui parc pt copii.Fiind in caramidari - locatia mea preferata 'eva`' - oamenii au cerut manele (norocu lor ca a fost si o formatie de lautari sau ceva asa).Norocu meu si 'ha lu handreea' a fost ca ne`am ales o melodie cu specific pt muschi tiganesc - Melci,scoici,raci,craci. Am ramas impresionat ca niste puradei (cam vreo 10) au inceput sa strige si ei (asa cum le`am zis la toti sa faca) melci,scoici,raci,craci.La final ,dupa 2 melodii cantate (wow) am fost aplaudati de ...cam toata lumea (wow).Pt chestia asta aveam promisi niste bani - 50 de lei - da` nu i`am mai primit.In schimb am primit o punga cu vreo 5 chestii (mancare).Nu ma plang pt ca nu am primit 50 de lei(ma multumeam si cu mai putin - tinand cont ca ne`au dat si mici si bere:> ).da` macar 20 de lei ...asa ca gest...era dragut.In loc de bani eu am primit o durere de umar..triceps...partea aia de corp pt ca mi`am carat amplificatoru din caramidari pana acasa (adica pe la scoala 5).Abi s`a oferit sa ma ajute ...l`am lasat putin ...da` am preferat sa fiu decat eu cu dureri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu