joi, 14 aprilie 2011

Zambete de monstruleti.

Astazi am fost la un centru de copii cu handicap.La prima vedere..mi s`au parut niste omuleti prinsi intr`o lume destul de ...frumoasa - doar ei..cu prietenii lor..ei.Unii sunt cu probloeme de auz...mintale...fizice...diverse.De obicei rad de chestiile de genu cand le vad la tv sau pe net dar..cand ii simti langa tine..cand bati palma cu ei..cand vin la tine sa te joci cu ei...cand iti dau un pumn in stomac(inca ma mai doare)atunci ii simti normali.desi multa lume ii vede ca pe o gramada de monstruleti.e greu de explicat senzatia de fericire pe care o poti avea cand vezi evolutia unuia dintre ei in cateva secunde.doar pt ca te simte ca esti un prieten venit cu prietenia lui prietenoasa.eu am facut pereche cu mihai.un individ care nu prea vorbeste...e mai mult pe silentios sau vibratii.de cand am facut cunostinta si pana am plecat (cam...45 de minute..poate putin mai mult) din mormait si stat teapan a ajuns sa bata din palme,sa rada,sa cante,sa puna mana fireste pe mine cand am facut poza.probabil o sa fiu considerat nebun ....pt ca in poze sunt 'ciudati' si ma simt bine cu ei ,da` as repeta ziua de azi de fiecare cand ar vrea si 'ciudatii'.


Monstruletii merita mai mult decat cadouri.Merita respect si prietenie adevarata.



Mihai cu Burnuz si Zgubu.:D

Mihai (dreapta mea) si "tipu vesel" (stanga mea) cu mine,sorin si ioana.










Am incercat sa folosesc un limbaj adecvat pentru probleme acestor copii.Sper ca mi`a si reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu