luni, 12 iulie 2010

Ziua fericirii

Azi , 12.07.2010 , s`a implinit prima luna de iubire ..si din pacate..si de certuri.Eu nu stiu cum rezista ea , dar merita toata aprecierea pentru lucrul asta.Stiu de ce rezista.Rezista cu speranta ca o sa imi revin si..va fi fericita alaturi de mine.In luna asta s`au intamplat destule.Incepand cu fericire maxima (si ea stie la ce ma refer ) pana la 2 certuri cumplite. Eu unul sunt foarte calm si increzator in viitor.Stiu ca va fi bine! - sper ca va fi. Ma stiu foarte bine,stiu ce pot face .Si ea nu este o oarecare, ea merita iubirea si atentia mea. Nu sunt genul care sa isi bata joc.Daca eram asa ar fi trebuit sa fiu deja cu foarte multe fete...dar ghinion..nu am fost.S`a terminat si prima luna....acum imi raman de facut 2-3 lucruri ...: 1)Sa analizez partile bune si rele din aceasta luna 2)Sa vad unde am gresit si ce am facut bine 3)Sa maresc doza de fericire si ..spre nefericirea partii rele , sa micsorez doza de 'fapte rele'. Asta stiu ca este reteta succesului. La dracu e simplu! Mai ales ca e pentru ea. si in plus, atunci cand persoana iubita e fericita normal ca si tu esti fericit..si asta duce la si mai multe fapte bune sau...daca nu esti atent la fapte urate - dar din euforie. Pentru mine aceasta luna a fost plina de momente frumoase. Nu va fi singura :p.!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu